Pacjent ze Świadomością TNP - rozmowa Eweliny Zych-Myłek z Dr Ewą Mroczek, WSS Wrocław

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Pacjent ze Świadomością TNP - rozmowa Eweliny Zych-Myłek z Dr Ewą Mroczek, WSS Wrocław

?Materiał “Odpowiednim Leczeniem Kupujemy Pacjentowi Czas Na Życie” w ramach cyklu Pacjent ze Świadomością TNP

?Zapraszamy na rozmowę Ewelina Zych-Myłek, Prezesa fundacji Instytut Świadomości z Dr Ewą Mroczek, Oddział Kardiologii, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu

?W wywiadzie:

?TNP, czyli choroba, w której można wszystko zaplanować, a jednocześnie nie można zaplanować nic

?Epidemiologia chorych i etiologia choroby

?TNP - choroba całych rodzin o niejednorodnym pochodzeniu

?TNP jako choroba samodzielna lub współistniejąca w ciężkich chorobach przewlekłych ?TNP w dobie pandemii - pogorszenie sytuacji chorych

?Strach pacjentów - znaczący czynnik ryzyka TNP i chorób serca

?Nieleczone TNP prowadzi do śmierci

?Fakty i mity - TNP już nie jako choroba młodych kobiet

?Niebezpieczne bagatelizowanie objawów przez młodych ludzi

?Diagnostyka TNP w POZ - sytuacja dziś

?Interdyscyplinarna świadomość TNP w Polsce - współpraca, rejestry, ośrodki referencyjne ?Przyczyny migracji pacjentów z TNP

?Rodzaje terapii w TNP, na jaki przełom czekamy? Terapie złożone i doustne.

?Terapie parenteralne - przyczyny strachu i niechęci pacjentów do tego rodzaju terapii

?Fizyczne i społeczne powikłania terapii parenteralnych - obawa przed stygmatyzacją i bólem

?Terapie doustne - dla jakich pacjentów i na jakim etapie choroby?

?Przeszczep - rozwiązanie ostateczne dla najcięższych pacjentów

?Świadomość pacjenta w TNP - dlaczego jest ważna, również przy zaufaniu do lekarza, który zaleca rodzaj terapii

?Czas - kluczowe słowo w TNP - czas w diagnostyce, leczeniu, decyzjach

fot. IQ Panczyk

Autor 

Ewelina Zych-Myłek

Ekspert w ochronie zdrowia

Prezes Fundacji Instytutu Świadomości

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Narzędzia

Koncepcja promocji

Public Relations

Public Affairs

Komunikacja

Social Media

Identyfikacja wizualna

Architektura marki

Pozyskanie patronów i partnerów

Customer Relations

Informacje prasowe

Promocja w mediach

Media relations

Media społecznościowe

Monitoring mediów

Prezentacje