Debata Media Świadome Kardiologii - Ewelina Zych-Myłek w rozmowie z Reginą Sawicką - podsumowanie

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Debata Media Świadome Kardiologii - Ewelina Zych-Myłek w rozmowie z Reginą Sawicką - podsumowanie

?Jak pokazywać trudne oraz kontrowersyjne tematycznie i wizualnie tematy w telewizji? ?Jak znaleźć się z medycznym tematem w telewizyjnym prime time?

?Jak przełamywać tabu nieomawianych dotychczas medycznych zagadnień i problemów u dziennikarzy, wydawców i widzów?

?Ciężkie historie i ludzkie tragedie - w jakich programach i między jakimi tematami można je umieścić w TV aby zachować przekaz merytoryczny, ale i etykę i godność?

?Dlaczego tak bardzo w mediach akceptowane są historie pacjentów onkologicznych, a mało jest historii pacjentów kardiologicznych?

?Zawały? Już się do nich przyzwyczailiśmy i nie robi to na nas wrażenia - konsekwencje komunikowania sukcesów polskiej kardiologii

?Tematy telewizji śniadaniowych - co można a czego nie można pokazać

?Apele społeczne, zbiórki pieniędzy, społeczne poruszenie - kto decyduje o możliwości zaprezentowania tego typu tematów

?Świadomość w mediach - klucz do wszystkiego

???Czyli Pierwsza Debata Świadome media i ważny take home message dla środowiska kardiologicznego.

??? Ewelina Zych-Myłek, prezes fundacji Instytut Świadomości. Red. Nacz. Pacjent w Centrum w rozmowie z Red. Marta Markiewicz, Co w Zdrowiu fot. IQ Panczyk

 

fot. IQ Panczyk

Materiał przygotowany i opublikowany przez fundację Instytut Świadomości

Autor 

Ewelina Zych-Myłek

Ekspert w ochronie zdrowia

Prezes Fundacji Instytutu Świadomości

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Narzędzia

Koncepcja promocji

Public Relations

Public Affairs

Komunikacja

Social Media

Identyfikacja wizualna

Architektura marki

Pozyskanie patronów i partnerów

Customer Relations

Informacje prasowe

Promocja w mediach

Media relations

Media społecznościowe

Monitoring mediów

Prezentacje