Debata Media Świadome Kardiologii - Ewelina Zych-Myłek w rozmowie z Michałem Dobrołowiczem RMF FM

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Debata Media Świadome Kardiologii - Ewelina Zych-Myłek w rozmowie z Michałem Dobrołowiczem RMF FM

?Jak znaleźć się wśród najważniejszych tematów na antenie RMF FM

?Współpraca autorytetów medycznych z mediami

?Najważniejsze źródła informacji dla dziennikarzy - lekarze, słuchacze, interwencje pacjentów?

?Jak przypomnieć i wrócić do zapomnianych czy też porzuconych tematów w medycynie? ?Zapomniane komunikacyjnie programy kardiologiczne - KONS i program hipercholesterolemii rodzinnej

?Breaking News a bardzo ciekawa czy ważna informacja dla pacjentów - formy najistotniejsze dla dziennikarzy

?Fakty, niezrealizowane obietnice, potrzeba pełnej informacja i oczekiwanie na dobre intencje, czyli codzienność w ochronie zdrowia

?Kontekst, czyli klucz do odświeżenia informacji na antenie RMF FM

?Moc dziennikarzy - dopytywanie, kontrolowanie postępów, monitorowanie i sprawdzanie działań decydentów

?Dobro i interes pacjenta - kluczowa motywacja dziennikarzy

?Autorytety dla pacjentów - lekarze i dziennikarze

?Pandemia wytłumaczeniem na zaniedbania w medycynie i systemie ochrony zdrowia?

???Czyli Pierwsza Debata Świadome media i ważny take home message dla środowiska kardiologicznego.

??? Ewelina Zych-Myłek, prezes fundacji Instytut Świadomości. Red. Nacz. Pacjent w Centrum w rozmowie z Red. Michałem Dobrołowiczem, RMF FM

fot. IQ Panczyk

Materiał przygotowany i opublikowany przez fundację Instytut Świadomości

Autor 

Ewelina Zych-Myłek

Ekspert w ochronie zdrowia

Prezes Fundacji Instytutu Świadomości

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Narzędzia

Koncepcja promocji

Public Relations

Public Affairs

Komunikacja

Social Media

Identyfikacja wizualna

Architektura marki

Pozyskanie patronów i partnerów

Customer Relations

Informacje prasowe

Promocja w mediach

Media relations

Media społecznościowe

Monitoring mediów

Prezentacje