Debata Media Świadome Kardiologii - Ewelina Zych-Myłek w rozmowie z Martą Markiewicz - podsumowanie

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Debata Media Świadome Kardiologii - Ewelina Zych-Myłek w rozmowie z Martą Markiewicz - podsumowanie

?Sukcesy i porażki komunikacyjne głośnych programów kardiologicznych - KONS i program hipercholesterolemii rodzinnej

?Propaganda sukcesu stosowane przez decydentów i jej konsekwencje dla pacjentów

?Apel środowiska kardiologicznego do decydentów poprzez dziennikarzy

?Autorytety medyczne jako najlepsi informatorzy dla dziennikarzy

?Dziennikarze jako źródło informacji o postępach w ochronie zdrowia - lub ich braku

?Czy decydenci reagują szybciej na interwencje dziennikarzy niż na apele środowiska medycznych?

?Edukacja i inwestowanie w wiedzę dziennikarzy bez oczekiwania publikacji - dlaczego warto?

?Co najbardziej cenią dziennikarze w kontakcie ze środowiskiem medycznym?

?Dlaczego nie po każdej rozmowie powstaje materiał?

???Czyli Pierwsza Debata Świadome media i ważny take home message dla środowiska kardiologicznego. Ewelina Zych-Myłek, prezes fundacji Instytut Świadomości. Red. Nacz. Pacjent w Centrum w rozmowie Red. Martą Markiewicz, Co w Zdrowiu?

fot. IQ Panczyk

Materiał przygotowany i opublikowany przez fundację Instytut Świadomości

Autor 

Ewelina Zych-Myłek

Ekspert w ochronie zdrowia

Prezes Fundacji Instytutu Świadomości

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

Narzędzia

Koncepcja promocji

Public Relations

Public Affairs

Komunikacja

Social Media

Identyfikacja wizualna

Architektura marki

Pozyskanie patronów i partnerów

Customer Relations

Informacje prasowe

Promocja w mediach

Media relations

Media społecznościowe

Monitoring mediów

Prezentacje