Nie ma innowacji bez komunikacji. Czy mariaż biznesu i nauki jest możliwy?

Euro CTO Dudek Bryniarski Wójcik

W artykule

auka jest dla gospodarki kamieniem milowym rozwoju, biznes powinien zaś obserwować naukę – to wspólna konkluzja ekspertów, którzy w miniony wtorek wzięli udział w debacie “Nauka a innowacje – moda, konieczność czy biznes?”, która odbyła się w ramach 11. Forum Inwestycyjnego w Tarnowie. Współpraca obu dyscyplin stanowi jedyną receptę na zachowanie obecnej dynamiki rozwoju kraju w świetle końca ery konkurowania niskimi nakładami na siłę roboczą.

 Cały artykuł znajdziecie Państwo tutaj:  

Nie ma innowacji bez komunikacji. Czy mariaż biznesu i nauki jest możliwy?
 

w artykule wypowiada się

profesor Paweł Buszman

Autor artykułu :
Ewelina Zych-Myłek
Ekspert w ochronie zdrowia

Narzędzia

Koncepcja promocji

Public Relations

Public Affairs

Komunikacja

Social Media

Identyfikacja wizualna

Architektura marki

Pozyskanie patronów i partnerów

Customer Relations

Informacje prasowe

Promocja w mediach

Media relations

Media społecznościowe

Monitoring mediów

Prezentacje