Zawalcz o swoje serce



O projekcie
Obecnie w Polsce chorzy z zawałem zgłaszają się do lekarza średnio po 250 minutach, czyli nieco ponad 4 godziny od wystąpienia pierwszych objawów, z tego aż 2 godziny to opóźnienie z powodu zaniechania ze strony pacjenta. Realizowana kampania dążyła do skrócenia tego czasu. Jej celem było nauczenie społeczeństwa, jak objawia się zawał serca i zachęcenie do jak najszybszego wezwania pogotowia, gdy dojdzie do zawału. W ramach kampanii Zawalcz o swoje serce we wszystkich miastach Polski pojawiły się billboardy informacyjne. Nakręcono również pięć spotów, które emitowane były we wszystkich stacjach telewizyjnych oraz kinach Multikino i Cinema City. Stworzono stronę internetową zawierającą kompendium wiedzy na temat zawału. Twarzą kampanii został charytatywnie znany aktor Krzysztof Stelmaszyk. Kampania obecna była także na kongresach i konferencjach medycznych w Polsce i na świecie w ramach międzynarodowej inicjatywy Stent for Life.
Koordynatorami kampanii byli prof. Maciej Lesiak, kierownik Pracowni Hemodynamiki, I Kliniki Kardiologii w Poznaniu oraz prof. Dariusz Dudek, kierownik II Oddziału Klinicznego Kardiologii oraz Interwencji Sercowo-Naczyniowych UJ CM.
Zadaniem agencji było kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenia całej kampanii.
W czasie trwania akcji firma nosiła nazwę MEDall Productions.