WCCI 2016

WCCI 2016
WCCI 2016
WCCI 2016

O projekcie

XX Jubileuszowe Warsztaty Kardiologii Interwencyjnej (Warsaw Course on Cardiovascular Interventions - WCCI) były organizowane przez Fundację Wspierania Kardiologii Interwencyjnej. Dyrektorami warsztatów są wybitni polscy profesorowie kardiologii: Adam Witkowski, kierownik Kliniki Kardiologii i Angiologii Interwencyjnej w Instytucie Kardiologii w Aninie i Robert Gil, kierownik Kliniki Kardiologii Inwazyjnej Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie.

Nasze działania były skupione na obsłudze PR i media relations tego wydarzenia. Dla WCCI agencja modyfikowała stronę internetową oraz fanpage na Facebooku (kongresu, a także samych dyrektorów). Ponadto zrealizowaliśmy profesjonalne sesje zdjęciowe dla profesorów i kluczowych osób związanych z warsztatami. Do tego dochodziły zadania z zakresu media relations, a naszym celem było pokazanie warsztatów jako wielkiego wydarzenia w Polsce i świecie całej polskiej i międzynarodowej kardiologii interwencyjnej.

WCCI było organizowane w Polsce po raz 20. To warsztaty, które są wymianą doświadczeń najlepszych kardiologów na świecie. Z tej okazji przyjechało do Polski ponad 800 najwybitniejszych specjalistów z zakresu kardiologii interwencyjnej. Naszym zadaniem było pozyskanie patronatów medialnych i honorowych - w sumie 24. Dzięki naszym działaniom Warsztaty cieszyły się ogromnym zainteresowaniem mediów - szczególnie dzięki przygotowanym i dedykowanym treściom prasowym oraz konferencji dla dziennikarzy. Bardzo specjalistyczne, branżowe warsztaty pojawiły się w mediach ponad 57 razy, a także były promowane w różnych kanałach social media.

Dzięki naszej inwencji Kongres (jako jedyny w historii kongres kardiologiczny) otrzymał patronat Ministerstwa Zdrowia. Na warsztatach zorganizowana została również sesja specjalna dedykowana zabiegom TAVI w ramach kampanii Stawka to Życie. Zastawka to Życie, którą promowaliśmy. Koordynowaliśmy również wydarzenie na miejscu.

Narzędzia

Koncepcja promocji

Strategia

Identyfikacja wizualna

Informacje prasowe

Promocja w mediach

Pozyskanie patronów i partnerów

Public Relations

Media relations

Personal branding

Media społecznościowe

Monitoring mediów

Relacja foto i video

Raporty

Prezentacje