MedApp



O projekcie
W latach 2016-2019 agencja Eleven odpowiadała za public relations i public affairs polskiej spółki MedApp, pomysłodawcy i wykonawcy supernowoczesnych gogli HoloLens, które dzięki rozszerzonej rzeczywistości i danym pozyskanym podczas badań (takich jak EKG czy UKG) tworzą w pełni sterowalny hologram serca pacjenta. Innowacja pozwala lekarzom na kompleksowe przygotowanie do operacji poprzez skrupulatną analizę narządu. Gogle umożliwiają także kontakt i rozmowę głosową z innymi użytkownikami w czasie rzeczywistym, oferując nową jakość specjalistycznych konsultacji, w tym między ośrodkami oddalonymi od siebie o kilka tysięcy kilometrów.
Przez lata współpracy Eleven przygotowało łącznie kilkadziesiąt artykułów eksperckich i informacji prasowych, które ukazały się w kluczowych mediach ogólnopolskich i branżowych (medycznych, technologicznych). Agencja zajmowała się również aranżacją wywiadów prasowych, radiowych i telewizyjnych oraz sesji zdjęciowych. Dzięki szeroko zakrojonym działaniom public affairs pracownicy MedApp uczestniczyli w najważniejszych polskich i światowych konferencjach sektora medycznego, medtech, inwestycyjnego czy polityki społecznej, a swój produkt prezentowali czołowym unijnym politykom podczas spotkań Europejskiej Partii Ludowej w Walencji czy Rydze. Eleven zainicjowało również pierwszą wirtualną prezentację produktu w czasie rzeczywistym na linii Kraków-Bruksela.