I Forum “Serce Pacjenta” Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego
O projekcie
Od czerwca 2019 roku agencja Eleven ZETT Productions uczestniczyła w przygotowaniach do I Forum “Serce Pacjenta” Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, unikalnej inicjatywy, której celem była edukacja pacjentów kardiologicznych i ich rodzin oraz zacieśnienie współpracy między środowiskiem lekarskim oraz organizacji pacjentów. Wydarzenie odbyło się 28 września w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowice, przyciągając nawet czterystu uczestników z całej Polski.
Podczas czterech bloków tematycznych (Pacjent po zawale serca, Pacjent z chorobą zastawki, Pacjent z niewydolnością serca, Pacjent z arytmią) zgromadzeni poznali tajniki wiedzy na temat chorób przedstawione przez największych polskich ekspertów w dziedzinie kardiologii. Reprezentanci organizacji pacjenckich mogli zaś uczestniczyć w dedykowanych warsztatach poświęconych prowadzeniu działalności w obrębie trzeciego sektora. Jeden z wykładów (Public Relations w ochronie zdrowia: organizacje pacjenckie, eksperci, media, sponsorzy - jak to zorganizować?) poprowadziła Ewelina Zych-Myłek, ekspert komunikacji w ochronie zdrowia i CEO IQ/Eleven ZETT Productions. Forum “Serce Pacjenta” to również gorąca debata dotycząca współpracy lekarsko-pacjenckiej, w której udział wzięli przedstawiciele obu środowisk oraz decydenci, bezpłatne badania podstawowe oraz kardiologiczne dla chętnych oraz blok tematyczny “Pacjent w roli głównej”, podczas którego usłyszeliśmy inspirujące historie i prawdziwe przypadki.
Dzięki działaniom agencji do wydarzenia włączyło się aż 17 partnerskich organizacji pacjenckich, 9 patronów honorowych oraz 21 patronów medialnych.