Eventy edukacyjne i informacyjne dla pacjentów
O projekcie
Zorganizowaliśmy wiele spotkań w Polsce centralnej, południowej i południowo-wschodniej. Zajmowaliśmy się organizacją eventów i ich obsługą PR we współpracy z fundacją Cardiovascular Center Foundation. W każdym ze spotkań brało udział kilkudziesięciu pacjentów kardiologicznych, lekarze oraz przedstawiciele mediów regionalnych, w największym evencie pacjenckim brało udział aż 600 osób.
Do zadań agencji należało merytoryczne przygotowanie eventów i całej ich obsługi również we współpracy ze szpitalami kardiologicznymi. Celem spotkań było poinformowanie pacjentów o zmianach systemowych związanych z obniżeniem wycen w kardiologii oraz konsekwencjach tych zmian dla pacjentów, szpitali oraz lekarzy, a także budowanie świadomości o zagrożeniach spowodowanych chorobami układu sercowo-naczyniowego. Działania były również na bieżąco relacjonowane w mediach społecznościowych.